خبرگزاری کار ایران

دیدار تدارکاتی فوتبال؛

برتری استقلال صنعتی خوزستان مقابل عقاب تهران

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۳۲۳

آبی پوشان استقلال صنعتی خوزستان در یک دیدار تدارکاتی در تهران موفق شدند تیم عقاب صدرنشین لیگ برتر فوتبال تهران را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان بعد از تعطیلات لیگ برتر، اردویی را در تهران برگزار کرد که در دومین دیدار تدارکاتی خود موفق شد تیم فوتبال عقاب تهران صدرنشین لیگ برتر تهران را شکست دهد.

در این بازی که در تهران و زمین الیاف برگزار شد؛ شاگردان داریوش یزدی موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۱ تیم فوتبال عقاب تهران را شکست دهند.

گل های استقلال صنعتی خوزستان را در این دیدار مجتبی رمضانی، یونس دلفی، امیرحسین باقرپور و ایوب کلانتری به ثمر رساندند.

تیم فوتبال عقاب تهران که از مربی نامدار خوزستانی هادی حق جو و ۱۴ بازیکن خوزستانی سود می برد علیرغم اینکه روز گذشته یک بازی سنگین در لیگ تهران داشتند؛ اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. بعد از بازی داریوش یزدی سرمربی خوشنام و با دانش استقلال صنعتی به نیکی از تیم خوب عقاب یاد کرد و خواستار چندین بازی دیگر در اهواز و تهران با این تیم شد.

وحید نامداری ستاره بی چون چرای استقلال صنعتی خوزستان همچون چند بازیکن دیگر مانند: ایمان مبعلی، مصطفی کیانی، وحید خشتان، میثم شاه مکوند، محمد شریفی و ... بازی نکرد و در مقابل در ترکیب اولیه عقاب نیز ۷ بازیکن شاخص این تیم از جمله فرید عابدی آقای گل لیگ تهران، پویا شایسته و چند بازیکن دیگر بخاطر اینکه در لیگ تهران بازی داشتند که هادی حق جو از این بازیکنان استفاده نکرد.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز