خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره میراث فرهنگی آبادان اعلام کرد:

آغاز اولین جشنواره ایده‌های گردشگری آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۶۵۶

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان از آغاز اولین جشنواره ایده‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، جمال عامری‌نسب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های عظیم توریستی در این منطقه و لزوم استفاده از طرح‌های نوین در راستای ارتقا و افزایش برنامه‌ها و جاذبه‌های فعلی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبادان «اولین جشنواره ایده‌های گردشگری» این شهرستان را در سطح استانی برگزار می‌کند.

وی افزود: گردشگری ورزشی، گردشگری آبی، گردشگری درمانی، گردشگری صنعتی، گردشگری غذایی، گردشگری شرکت‌های حمل و نقل همچون هواپیمایی، گردشگری فرهنگی و هنری، گردشگری صنایع دستی و گردشگری روستایی از محورهایی است که برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبادان توضیح داد: موضوعی تحت عنوان «آزاد» نیز در نظر گرفته شده تا چنانچه علاقمندان به شرکت در این جشنواره، طرحی غیر از موضوعات عنوان شده داشتند، در این بخش شرکت کنند.

عامری‌نسب توضیح داد: فرمانداری ویژه آبادان، دادگستری آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند، اداره کل بنادر و دریانوردی آبادان، شهرداری آبادان، فرآورده‌های خرمایی ایوان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان، شهرداری اروندکنار، شهرداری چوئبده و شرکت پالایش نفت آبادان در این حرکت بزرگ مشارکت کردند.

وی در پایان عنوان کرد: زمان برگزاری جشنواره از تاریخ 3 الی دهم شهریورماه است. براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته علاقمندان باید طرح‌های خود را به صورت مکتوب از طریق ایمیل «abadan.festival@gmail.com» ارسال کنند؛ فرآیند ارسال آثار فقط به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز