خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

فرمانداری ویژه آبادان در بلاتکلیفی/ تعلل استاندار خوزستان در معرفی فرماندار جدید چراغ سبزی به لابی گران است

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۴۷۹

تعلل استاندار خوزستان در معرفی سرپرست فرمانداری آبادان با توجه به انتخابات پیش رو، حساسیت برانگیز شده و وی باید برای جلوگیری از هرگونه شایعه مقتدرانه‌تر عمل کند.

به گزارش خبرنگارایلنا از خوزستان، آبادان یکی از شهرهای مهم استان خوزستان است که همواره در کانون توجهات قرار دارد.

روز دوشنبه پانزدهم مردادماه، عزیزاله شهبازی فرمانداری ویژه آبادان به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز منصوب شد.

یکی از اتفاقاتی که پس از تغییر فرماندار آبادان صورت گرفت، عدم معرفی سرپرست فرمانداری توسط استاندار خوزستان بود.

در حال حاضر معاون سیاسی و معاون عمرانی فرماندار سابق آبادان در حال انجام امورات مربوط به فرمانداری این شهر هستند که بسیار ناباورانه است.

وقتی فرماندار یک شهر تودیع و یا به محل جدیدی منتقل می‌شود، استاندار آن استان موظف به معرفی فوری سرپرست است و اتفاقی که طی روزهای گذشته رخ داد عملا فرمانداری ویژه آبادان را وارد کُما کرده است.

عدم انتخاب فوری سرپرست فرمانداری توسط استاندار خوزستان سبب می‌شود تا عده‌ای اقدام به معرفی گزینه کنند.

به طور حتم تعلل استاندار خوزستان در معرفی سرپرست فرمانداری با توجه به انتخابات پیش رو، حساسیت برانگیز شده و وی باید برای جلوگیری از هرگونه شایعه، عملکردی مقتدرانه از خود نشان دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز