خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کرد؛

حضور 26 ورزشکار خوزستانی در بازی های آسیایی و پارآسیایی

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۹۱۸

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: 26 ورزشکار خوزستانی در بازی های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا در اندونزی به میدان می روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری اظهار داشت: از این تعداد 6 ورزشکار در مسابقات آسیایی و 20 ورزشکار جانباز و معلول در مسابقات پاراآسیایی از خوزستان راهی این رقابت ها می شوند؛ همچنین چهار مربی و یک داور از خوزستان همراه با ورزشکاران به اندونزی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات پاراآسیایی 2018 نیز 13 ورزشکار مرد، هفت ورزشکار زن و سه مربی از خوزستان حضور خواهند داشت، گفت: با توجه به سابقه ورزشکاران جانباز و معلول خوزستان انتظار می رود این ورزشکاران 17 نشان رنگارنگ در این پیکارها کسب کنند.

وی با بیان این که فهرست نهایی رشته‌ها و ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی 2018 اندونزی در حال تکمیل است افزود: در روز‌های اخیر برخی از فدراسیون‌ های ورزشی فهرست نهایی ورزشکاران اعزامی هر رشته به رقابت‌ های آسیایی را اعلام کرده‌اند و نام 26 ورزشکار خوزستانی به چشم می خورد که منتظر استعلام نهایی از فدراسیون ‌های ورزشی هستند.

حیدری بیان کرد: با هماهنگی استانداری خوزستان، ورزشکارانی که موفق به کسب نشان شوند در آیینی به تناسب رنگ نشان پاداش ویژه ای دریافت می کنند.

بازی های آسیایی و پارآسیایی جاکارتا اندونزی 2018 از روز 27 مرداد آغاز و تا 21 مهر امسال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز