خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

مدعی العموم می تواند برای حق آب خوزستان ورود کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۷۲۲

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز پنجشنبه در جمع اعضای کانون وکلای خوزستان، گفت: بعضی قوانین به شدت در مجلس تصویب می شوند ولی متاسفانه در ادامه، اصلاح و یا حتی ممکن است عوض بشوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز؛ حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد در نشست کانون وکلای استان خوزستان بیان داشت: برای گرفتن حق آب استان، می توان از طریق راههای قانونی اقدام کرد و به نتایج مفیدی دست پیدا کرد. مدعی العموم نیز می تواند با اعلام جرم ورود کند و یکی از مشکلات اساسی خوزستان حل شود.

وی در خصوص صنعت نیشکر و اینکه گفته می شود این صنعت آب زیادی مصرف می کند و به صرفه نیست، بیان کرد: با تعطیل شدن این صنعت، مزارع زیادی خشک، و ۲۰ هزار نفر که به طور مستقیم از این صنعت، منتفع می شوند بیکار خواهند شد. حقوقدانان و وکلا باید با ابزار قانون چاره اندیشی کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، اذعان کرد: در بحث قانون گذاری نیاز به تحمل و تدبر و نظرات کارشناسانه داریم، خیلی از لوایح خام و با مشکلات ابتدایی مطرح می شوند. کانون وکلای استان خوزستان، جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور دارد، همه کمک کنیم که قوانین به درستی وضع شوند. طرح پذیرش و آموزش وکالت، در کمیسیون حقوقی  قضایی برای تحقیق و کار کارشناسی فرستاده شده است و مرکز پژوهش های مجلس روی آن کار می کند.

وی در پایان خطاب به وکلای حاضر در این نشست، بیان داشت: شما نیز کار گروهی تشکیل دهید و مشکلاتی که به این پیش نویس وارد هست را ارائه دهید و به ما اعلام کنید. با انتقاد کردن در محافل خصوصی، مشکلات حل نخواهند شد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز