خبرگزاری کار ایران

مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت:

اهمیت تامین نیازهای اولیه آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی/ هلدینگ خلیج فارس به نمایندگی از طرف شرکت ها، اقدام نماید

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۲۵۶

مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز سه شنبه دوم مرداد، گفت: تامین تجهیزات آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، برای منطقه بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی«ره»، مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جلسه شورای راهبردی مدیران عامل شرکت های پتروشیمی، ضمن تاکید بر اهمیت مسائل بهداشتی، محیط زیستی و پدافند غیرعامل، مهمترین نیاز حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را تامین و تقویت تجهیزات مورد نیاز منطقه دانست و گفت: پس از حادثه پتروشیمی بوعلی سینا کارگروه های مختلفی تشکیل شد و این نیاز به اجماع نظر کارشناسان رسید.

سعید باغبانی، افزود: لازمه تعیین دقیق نیازهای منطقه، ارزیابی های دقیق و پهنه بندی خطرات است اما حداقل نیازها مشخص اند و بایستی با توجه به تجربیات اندوخته، هر چه سریعتر تامین شوند و برای منطقه ویژه اهمیت فراوانی دارد.

وی یادآور شد: هلدینگ خلیج فارس در این زمینه می‌تواند تسهیل کننده باشد و به نمایندگی از سایر شرکت های منطقه به تامین این اقلام اقدام کند. در شرایط فعلی لازم است که شرکت ها در این خصوص توجه بیشتری نمایند.

پیش از این و در جلسات کارشناسی، خرید این تجهیزات تصویب شده که در این جلسه مقرر شد نحوه تسهیم هزینه ها بین شرکت های منطقه توسط کارگروهی از شورای راهبردی نهایی و در این خصوص اقدام گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز