خبرگزاری کار ایران

افزایش ایمنی در پست برق اصلی آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۹۳۱

مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب برق منطقه ای استان خوزستان گفت: در راستای بهینه سازی تجهیزات قدیمی و فرسوده، جداسازی و تعویض رله های قدیمی و جایگزین کردن آنها با رله های جدید برروی ترانس های قدرت پُست برق اصلی آبادان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا جعفری افزود: عملیات تعویض و جایگزینی تمامی رله های قدیمی الکترواستاتیکی با بیش از ۴۰ سال قدمت در بخش های ۱۳۲ و ۲۳۰ کیلوولت ترانس های قدرت با نوع رله های نسل جدید میکروپروسُسوری به همراه کابل اندازی جدید و اصلاح مدارات در پُست اصلی آبادان انجام گرفت.

وی بیان کرد: از جمله اشکالات رله های قدیمی می توان به عدم عملکرد صحیح و هماهنگ شدن با رله های جدید در بخش ۲۳۰ کیلوولت در ورودی ترانس های قدرت پُست اصلی آبادان، عدم امکان برداشت اطلاعات، مطالعه و آنالیز صحیح نوع فالت حادث شده، عدم وجود قطعات یدک آن با توجه به قدیمی بودن سیستم و زمان بر بودن تعمیرات رله های قدیمی و گسترش حادثه و خاموشی های ناخواسته اشاره کرد که با اجرای طرح بهینه سازی رله های مذکور مشکلات به طور کامل برطرف شد.

جعفری، مدت زمان تعویض و جایگزینی رله های قدیم با جدید را با همکاری سایر بخش ها ۱۵ روز کاری بدون اعمال خاموشی به مشترکین اعلام کرد و افزود: با انجام سلسه اقدامات فوق پایداری حفاظتی و الکتریکی پُست برق اصلی آبادان جهت تابستان سال ۹۷ تقویت گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز