خبرگزاری کار ایران

اجرایی شدن ۳ پروژه راهسازی در باغملک

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۳۵۲

رییس اداره راه و شهر سازی باغملک از اجرایی شدن 3 پروژه راهسازی در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ابراهیم شیخ گفت: پروژه اجرای کنار گذر باغملک و احداث باند دوم باغملک به قلعه تل به طول 16 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر۲۳ میلیارد تومان می باشد.

وی ادامه داد: حجم عملیات خاکبرداری این پروژه 700 هزار متر مکعب و عملیات خاکریزی آن 300 هزار متر مکعب  است که قسمتی از آن انجام شده است.

شیخ افزود: این پروژه شامل تعریض از دو طرف و تعریض ابنیه فنی می باشد که کاهش زمان سفر و مصرف سوخت و افزایش ضریب ایمنی را به دنبال دارد.

رییس اداره راه و شهر سازی باغملک تصریح کرد: این پروژه با پیگیری های مستمر نماینده شهرستان های باغملک و ایذه در مجلس شورای اسلامی خادمی  و مساعدت های خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزکی مناسبی برخوردار است.

شیخ افزود: اجرای پروژه های چهار بانده نمره یک به باغملک و باغملک به ایذه به ویژه در محدوده کفت بادام بند از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار شده است که قسمت هایی از این پروژه ها تکمیل و قابل بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم تا در صورت تامین قیر مورد نیاز این پروژه در محدوده کفت بادام بند قلعه تل تا قبلپایان سال جاری روکش آسفالت آن شود.

شیخ اضافه کرد: با پیگیری مستمر و مداوم خادمی نماینده شهرستان های ایذه و باغملک مناقصه پروژه جاده دوراهی اسلام آباد به صیدون به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر۳۲ میلیارد ریال برگزار شد.

رییس اداره راه و شهر سازی باغملک گفت: پیش از این هم مناقصه پروژه جاده هپرو به پسکره به طول تقریبی ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر۱۹ میلیارد ریال برگزارشده بود.

وی ادامه داد: هر دو پروژه در امتداد هم هستند که جمعا به طول۱۵ کیلومتر می باشند که با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال اجرا می شوند.

پروژه بهسازی و اصلاح هندسی محور اسلام آباد به صیدون از جمله محورهای بین بخشی بوده که استان خوزستان را به استان کهکلویه و بویر احمد وصل می نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز