خبرگزاری کار ایران

توسعه گلخانه ای اولویت تسهیلات اشتغال پایدار خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۱۲۹

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، گفت: اولویت تسهیلات اشتغال پایدار باید توسعه گلخانه ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جلسه بررسی وضعیت توسعه گلخانه های استان با حضور رییس سازمان، معاون بهبود تولیدات گیاهی و مدیران سازمان، برگزار گردید.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان در این جلسه گفت: شرایط نامناسب جوی، بارش کم و پدیده ریزگردها از عواملی هستند که باید با مدیریت صحیح راهکار های مناسب جهت مقابله با این پدیده ها را بیابیم.

محمد قاسمی نژاد افزود: این شرایط ایجاب می کند که تعامل کارشناسان با مرکز تحقیقات بیشتر شود و کارگاه ها و جلسات بیشتری جهت آگاهی بهره برداران تشکیل شود.

وی با بیان اینکه کود در تغذیه محصولات گیاهی نقش اساسی و مهمی دارد، اظهار داشت: همه تلاش ها برای تهیه کود های مناسب در حال انجام است و خوشبختانه در این مورد  مشکلی نداریم.

قاسمی نژاد ادامه داد: در حال حاضر هیچ ممنوعیتی در زمینه جذب تسهیلات مکانیزاسیون  توسط موسسات در استان  وجود ندارد.   

وی با بیان اینکه با شرایط موجود جوی کشت دیم ما کاملاٌ  از بین رفته است، افزود: در سال زراعی ۹۷-۹۶ نیاز استان به بذر خریداری شده ۸۰ هزار تن می باشد.

رییس سازمان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت کشت گلخانه ای و توسعه گلخانه ها در سطح استان، گفت: اولویت شهرستان ها از محل تسهیلات اشتغال پایدار باید توسعه گلخانه ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز