خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین همایش فرهنگی، هنری و مردمی امید زندگی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۱۱۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نخستین همایش فرهنگی، هنری و مردمی « امید زندگی» با هدف مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌ های ناشی از مصرف مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند اظهار کرد: پیشنهاد برگزاری نخستین همایش فرهنگی، هنری و مردمی  « امید زندگی» از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارائه و در نهمین جلسه کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بررسی و تصویب شد.

محمد جوروند ضمن اشاره به ضرورت ریشه‌کن کردن اعتیاد؛ این پدیده شوم اجتماعی  اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر و ادارات استان را تحسین کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مفتخر است که در هفته مبارزه با مواد مخدر بیش از ٢٠ برنامه متنوع فرهنگی و هنری با موضوع پشیگیری از مصرف مواد مخدر برگزار کرده‌ است که در قالب همایش، برگزاری کارگاه آموزشی، جشنواره، اجرای نمایش،  برگزاری شب شعر، برپایی نمایشگاه، اجرای جنگ شادی، مسابقه، تولید کلیپ، چاپ و توزیع کتابچه، تراکت و بروشور، طراحی و نصب بنر و .. بوده‌ است.

جوروند با بیان این که اقدامات فیزیکی تنها راهکار مبارزه با مواد مخدر نیست، افزود: فعالیت‌ های فرهنگی و هنری امری بسیار کارساز و موثر در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است. این همایش نیز با به‌ کارگیری ظرفیت‌ های هنری و فرهنگی استان تلاشی در راستای پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر است.

جوروند در ادامه ضمن دعوت از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان برای مشارکت در این همایش افزود: فراخوان این همایش پس از تامین اعتبار در آینده نزدیک از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز