خبرگزاری کار ایران

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

فولاد، پدیده لیگ را متوقف کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۲۸۲

تیم فوتبال پدیده مشهد که در این چند هفته نتایج خوبی کسب نموده و جزو صدرنشینان جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد به تساوی برابر فولاد خوزستان دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اولین دیدار هفته یازدهم از ساعت 14:45 دقیقه امروز سه شنبه 9 آبانماه بین دو تیم پدیده مشهد و فولاد خوزستان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز شده بود با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

جایگاه پدیده با کسب این نتیجه، در صدر جدول کمی متزلزل شد.

 

در نیمه اول این دیدار سینا مریدی در دقیقه یک برای فولاد گلزنی کرد اما این امین قاسمی‌نژاد بود که در دقیقه 44 بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم بازی، این پدیده بود که با گل محمدرضا خلعتبری از فولاد پیش افتاد ولی علی اصغر عاشوی در دقیقه 78 ضربه پنالتی ایمان مبعلی که توسط دروازه بان حریف برگشت داده شده بو را به گل تساوی فولاد تبدیل نمود تا این تیم موفق شود  این بازی خارج از خانه را در پایان به تساوی بکشاند.

رضا مهاجری،‌ سرمربی پدیده مشهد، در این دیدار با دریافت کارت قرمز از داور در دقیقه 77 از زمین مسابقه اخراج شد.

فولاد و پدیده با این تساوی هم امتیاز شدند اما پدیده به لطف تفاضل گل بهتر در رده چهارم ایستاد و رده پنجم به فولاد خوزستان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز