خبرگزاری کار ایران

فرماندار دشت آزادگان اعلام کرد:

خدمت رسانی ۳۰۰ موکب در مرز چذابه/بانوان از سفر انفرادی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۸۴۸

فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: امسال در مرز چذابه 300 موکب و در بین راه 100 موکب مستقر هستند که نسبت به سال گذشته نزدیک به 60 موکب افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، "عبدالرضا سعیدی نیا" اظهار کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در بحث تردد زائران اربعین حسینی نداریم و در روزهای آینده شاهد عبور جمعیت زیادی خواهیم بود.

وی ادامه داد: روند اضافه شدن تعداد زائران حسینی تقریبا هر روز نسبت به روز گذشته دو برابر می شود.

فرماندار دشت آزادگان در ارتباط با تردد زائران حسینی در پایانه مرزی چذابه گفت: تعداد 40 دستگاه اتوبوس برون استانی، 50 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه مینی بوس و 110 دستگاه تاکسی کرایه در این پایانه آماده و در حال جا به جایی زائران هستند.

سعیدی نیا بیان کرد: امسال در مرز چذابه 300 موکب و در بین راه 100 موکب مستقر هستند که نسبت به سال گذشته نزدیک به 60 موکب افزوده شده است.

وی تصریح کرد: زائران از حمل لوازم و مواد غذایی اضافی و از تردد در ساعات شلوغ خودداری و سفر خود را به ساعات خلوت موکول کنند.

فرماندار دشت آزادگان تأکید کرد: زنان و دختران فقط با خانواده یا کاروان های مطمئن راهی عراق شوند و از سفر به صورت انفرادی خودداری نمایند.

سعیدی نیا در پایان گفت: از تمامی زائران حسینی تقاضا داریم که تحت هیچ شرایطی بدون روادید معتبر و بیمه اقدام به سفر نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز