خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خوزستان در دیدار با اعضای شورای شهر اهواز:

مردم مولد اصلی امنیت هستند /در مقابله با جرایم خشن عملکرد خوبی داشته ایم

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۸۰۹

فرمانده انتظامی استان خوزستان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، گفت: امنیت یک مقوله اجتماعی است و نیاز به حضور مردم در کنار مسئولین دارد و مولد اصلی امنیت خود مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده" در این نشست که امروز شنبه 6 آبانماه در سالن ثامن الحجج ستاد انتظامی استان برگزار شد در سخنانی اهداف نیروی انتظامی را تامین نظم و افزایش احساس امنیت و رضایتمندی مردم دانست.

فرمانده انتظامی استان به نقش مردم در ایجاد نظم و امنیت پرداخت و افزود: پلیس حافظ و پاسدار امنیتی است که مردم با باورها، اعتقادات و فرهنگشان بوجود آورده اند و ما در مقابله با جرایم خشن، تیراندازی ها و سرقت ها ورود بسیار خوب و کشفیات بالایی داشته ایم.

سردار عباس زاده در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: ریشه جرایم در جامعه متفاوت است و فقط با کشف، جرایم ریشه کن نمی شوند، کشف جرایم فقط باعث کاهش جرم و افزایش احساس امنیت در جامعه می شود و نقش مردم درکنار مسئولان نیز برای امنیت مطلوب و پایدار بسیار مهم است.

باباپور نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز نیز در سخنانی بیان داشت: شورای اسلامی اهواز این آمادگی را دارد در راستای فرمایشات فرمانده انتظامی استان همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود افزود: به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهرستان اهواز از زحمات فرماندهی انتظامی استان در تامین نظم و امنیت تقدیر و تشکر می کنیم که با تلاش و دلسوزی امنیت را برای ما به ارمغان می آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز