خبرگزاری کار ایران

ضرورت بهبود شاخص پرداخت تسهیلات بانک ها به بخش های تولیدی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۴۰

معاونت اقتصادی استاندار خوزستان گفت: لزوم بهبود شاخص پرداخت تسهیلات به بخش صنعت، کشاورزی و خدمات، به عنوان مهم ترین وظیفه دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها است.

با توجه به شروع فرآیند پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در سطح استان، جلسه ای به منظور ایجاد وحدت رویه و تسهیل فرآیند اخذ تسهیلات بانکی توسط واحدها و بنگاه های تولیدی به ریاست سید علی بحرینی مقدم معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منطقه ای و بین الملل استانداری در سالن اجتماعات معاونت اقتصادی استانداری و با حضور اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و مدیران عامل بانک های استان برگزار شد.

بحرینی ضمن تاکید بر لزوم بهبود شاخص پرداخت تسهیلات به بخش صنعت، کشاورزی و خدمات در پایان سال 96 نسبت به سال قبل، به اهمیت موضوع ایجاد اشتغال پایدار صنعتی به عنوان مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها اشاره کرد و افزود: عمل به فرامین اقتصاد مقاومتی و کمک به رونق تولید محصولات دارای مزیت استان از جمله وظایف عمده شبکه بانکی استان است.

همچنین در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مدیران ارشد بانکی استان و ارائه گزارش عملکرد سیستم بانکی در سال 95 به راهکارهای بهبود عملکرد پرداخت تسهیلات توسط بانک ها پرداخته شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز