خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

تدوین برنامه های متناسب با مناطق مختلف برای ارتقای امنیت

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۹۴۴

استاندار خوزستان گفت: برنامه های متناسب با مناطق مختلف برای ارتقای امنیت در سطح استان هم در بُعد انتظامی و امنیتی و هم در مرزهای استان تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در پایان نشست مشترک فرمانداران و فرماندهان نیروی انتظامی که امروز چهارشنبه پانزدهم شهریور ماه در استانداری برگزار شد در خصوص موارد مطرح شده در این نشست، گفت: این جلسه که با حضور معاونین امنیتی انتظامی و سیاسی اجتماعی استانداری، فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان و فرمانداران و  فرماندهان انتظامی شهرستان ها تشکیل شد پیرامون هماهنگی مسائل نظامی و امنیتی و بررسی شاخص‌های انتظامی و امنیتی استان بود.

استاندار خوزستان افزود: در این نشست همچنین برنامه‌های مختلف برای ارتقای امنیت و راهکارها و رویکردها در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم و افزایش کشفیات مطرح شد.

شریعتی عنوان کرد: برنامه های متناسب با مناطق مختلف برای ارتقای امنیت در سطح استان هم در بُعد انتظامی و امنیتی و هم در مرزهای استان تدوین شده است.

رئیس شورای تامین استان گفت: در مجموع، اولویت مسئولین افزایش سطح امنیت در استان و همچنین بالا بردن احساس امنیت در جامعه است.

در ادامه، فرمانده نیروی انتظامی استان ضمن تاکید بر تعامل میان فرمانداران و فرماندهان نیروی انتظامی گفت: شناسایی جرایم خشن، مقابله با سرقت های به عنف (به عنف = با استفاده از زور) و تیراندازی در مراسمات جزو اولویت ها در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: از ابتدای شهریور ماه کشفیات نیروی انتظامی حدود 10 درصد افزایش یافته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز