خبرگزاری کار ایران

بخشدار غیزانیه اهواز خبر داد

اقدام برای رفع مشکلات روستائیان غیزانیه

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۸۳۸

بخشدار غیزانیه اهواز از استاندار خوزستان و سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در رفع مشکلات روستائیان غیزانیه، تشکر و قدردانی کرد و گفت: با توجه به محرومیت های زیاد در این بخش، اقدامات خوبی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شاهین هاشمی، در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اقدامات ادارات و دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان گفت: با وجود محدودیت‌ها پروژه‌های خوبی از سوی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در این بخش اجرا شده و همچنین در حال اجراست که در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها هستیم.

وی با تشکر و قدردانی از شرکت گاز خوزستان و شهرستان اهواز در خصوص آماده‌سازی مقدمات برای شروع گازرسانی به بخش غیزانیه گفت: پروژه 86 کیلومتری گازرسانی به روستاهای بخش غیزانیه در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

هاشمی افزود:با اجرای این پروژه 750خانوار و هفت هزار نفر جمعیت از روستائیان بخش غیزانیه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و بخشی از مشکلات این روستاها مرتفع می‌شود.

وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات اداره کل نوسازی مدارس استان و شهرستان در خصوص پروژه‌های مدرسه‌سازی در این بخش گفت: 20مدرسه کانکسی در گذشته داشته‌ایم و همچنین تعدادی مدرسه تخریبی در این بخش وجود داشت، که به همت اداره کل نوسازی مدارس خوزستان و نوسازی مدارس شهرستان به ساختمان ایمن تبدیل شدند.

بخشدار غیزانیه اهواز اضافه کرد: امسال نیز 3مدرسه 6 کلاسه و2 مدرسه سه کلاسه به همت شرکت نفت ساخته شده است،که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

هاشمی با اشاره به عملکرد شرکت تعاونی دهیاران بخش غیزانیه گفت: این شرکت بیش از 30میلیارد ریال کار عمرانی در روستاهای این بخش انجام داده است.

وی افزود: اجرای جوی و جدول،لوله‌گذاری،آسفالت معابر از مهم‌ترین اقدامات در این بخش بوده است، که بخش زیادی از مشکلات روستاها با اجرای این پروژه‌ها مرتفع شد.

بخشدار غیزانیه اهواز با تقدیر و تشکر از اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان در مبارزه با ریزگرد ها گفت: در مبارزه،کنترل کانون‌های ریزگرد و نهال‌کاری اقدامات خوبی صورت گرفته است که امیدواریم این اقدامات خوب همچنان ادامه داشته باشد.

هاشمی در ادامه به پروژه‌های در حال اجرای اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در بخش غیزانیه اشاره کرد و افزود: پروژه 20کیلومتری راه در این بخش در حال اجراست و پروژه 44 کیلومتری نیز در حال مناقصه است که در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

وی همچنین از پیگیری‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان در بخش غیزانیه تقدیر کرد و ادامه داد: اقدامات خوبی در جهت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای روستائیان در این بخش انجام و همچنین در حال اجراست.

بخشدار غیزانیه اهواز ضمن قدردانی از خدمات اداره کل آب و فاضلاب روستایی خوزستان در این بخش گفت: پروژه جامع آب‌رسانی به طول 52کیلومتر در بخش غیزانیه آغاز شده است،که با اجرای کامل این پروژه بخش زیادی از مشکلات آب در این بخش حل می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز