خبرگزاری کار ایران

در راستای صیانت از محیط زیست انجام شد

اجرای ۲۲ کیلومتر خط لوله غیر فلزی توسط نفت و گاز کارون

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۴۳۴

از خط لوله غیر فلزی انتقال پسآب واحدهای نمکزدایی شماره 2 و 4 اهواز به مخزن مستقر در واحد نمکزدایی شماره 1 اهواز با ظرفیت انتقال روزانه 35 هزار بشکه در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با حضور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ضمن تاکید بر همسویی عملیات تولید و نگهداشت آن با رعایت الزامات زیست محیطی و صیانت از زیست بوم منطقه، گفت: خوشبختانه مدیریت سبز را در شرکت نهادینه کرده و از تمامی امکانات سازمان جهت حفاظت از محیط زیست و رفاه حال مجاوران واحدهای عملیاتی شرکت  استفاده می کنیم.

محسن دهان زاده افزود: میزان بالای خورندگی پساب واحد های نمکزدایی در لوله های فلزی معمولاً موجب سوراخ شدن این لوله ها و نشت پساب  به محیط می گردید که در راستای صیانت از محیط زیست و به منظور اصلاح سیستم دفع پساب، اجرای این خط لوله غیرفلزی در دستور کار قرار گرفت و از یک شرکت دانش بنیان داخلی جهت ساخت و نصب آن بهره گرفتیم.

وی انجام این پروژه را گامی مهم در راستای  اهداف زیست محیطی شرکت دانست و گفت: این پروژه سه سال پیش با استفاده از لوله های  8 و 10 اینچ GRE ساخت داخل به طول 22 کیلومتر آغاز شد و در اواخر تیر ماه سال جاری به اتمام رسید.

دهان زاده به هزینه انجام این پروژه اشاره کرد و گفت: این خط برای اولین بار در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به طول 22 کیلومتر شامل 5 کیلومتر خط لوله فلزی و 17 کیلومتر خط لوله غیر فلزی صورت زیر زمینی با اعتباری بالغ بر  125 میلیارد ریال از منابع داخلی تامین و توسط امور مهندسی و ساختمان و  مشارکت مهندسی فرآورش نفت و گاز و بازرسی فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز  کارون اجرا  شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز