خبرگزاری کار ایران

استاندار عنوان کرد:

دولت تصمیمات اساسی برای توسعه شبکه آب و فاضلاب خوزستان دارد

کد خبر : ۵۱۷۴۷۹

استاندار خوزستان گفت: ظهر امروز یک شنبه در ارتباط تلفنی با شورای برنامه ریزی خوزستان اظهار کرد: مصوبه دولت را دنبال می کنیم و تاکنون مشکل خاصی نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی افزود: برای تأمین آب شرب شروع به کار کرده ایم و در شمال شرق خوزستان نیز کارهای لازم را انجام می دهیم؛ در جنوب شرق نیز در حال مطالعه هستیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: جلسات فاضلاب و برق را نیز با حضور مسئولان ملی از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار کردیم؛ ظرف این هفته تا هفته آینده با مسئولان وزارت نیرو در حوزه برق و فاضلاب هماهنگی هایی را خواهیم داشت.

شریعتی بیان کرد: 230 میلیارد تومان حوزه ریزگردها را نیز به استان اختصاص می دهند و تلاش می شود که به جای 42 هزار هکتار، کار برای 60 هزار هکتار عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: در حوزه طرح 550 هزار هکتاری یک سری اختلافات با وزارت نیرو پیش آمده که به محض حل شدن آنها شاهد تکمیل آن هستیم.

استاندار خوزستان گفت: معدود مصوبات هیئت دولت است که خیلی جدی دنبال می شود و هر کدام به نوبه خود اجرایی می شوند.

شریعتی در پایان یادآور شد: برق منطقه ای خوزستان 30 پست برق را تملک کرده و با وجود اینکه در سال 94 تنها سه پست برق ساخته شد ولی انشااله جبران مافات گذشته شود و وضعیت برق استان بهبود پیدا کرده و شاهد پایداری برق خوزستان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز