خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه جلوه های رمضان در شرکت نفت و گاز مارون افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۴۸۷

در این نمایشگاه بیش از 500 عنوان کتاب عمدتا" فرهنگی مذهبی، اجرای زنده خوشنویسی، سفال برجسته، تصویر سازی مینیاتوری با گچ و دست بافته های بومی خوزستان به مدت چهار روز در معرض دید کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون که به همراه دیگر مدیران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه شرکت کرده بود، ضمن تبریک و تسلیت شهادت هموطنانمان در حادثه تروریستی دوازدهم رمضان، مردم ایران را مردمی آشنا با فتنه و توطئه دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: تروریسم در کشورمان بازنده مطلق است و همچون گذشته، با هر پشتوانه مالی و تبلیغاتی، ناکام  و ذلیل خواهد بود.

جهانگیر پورهنگ روز قدس پیش رو را روز تجدید میثاق با شهدای ترور و  همه مظلومان جهان خواند و افزود: همچون سال های گذشته به همراه دیگر کارکنان شرکت بهره برداری نفت وگاز مارون در این رویداد مهم و تاثیر گذار شرکت خواهیم کرد و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان خواهیم داد.

وی همچنین برپایی نمایشگاه کتاب و صنایع دستی را راهی برای دانش افزایی کارکنان شرکت در حوزه هنرهای سنتی منطقه دانست و گفت: تهیه و استفاده از آثار سنتی و دست ساز هنرمندان استان می تواند راه گشای تولید اشتغال و افزایش تولید بومی باشد، حتی اگر مقیاس آن کوچک یا سود و صرفه آن اندک باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز