خبرگزاری کار ایران

تقدیر از مدیران عامل مناطق نفتخیز جنوب و مارون در جشنواره خیرین مدرسه ساز

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۶۵۱

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون وعده داده تا مهرماه سال جاری 500 متر مربع فضای آموزشی در روستاهای حوزه عملیاتی این شرکت احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیرعامل این شرکت در ایجاد فضاهای آموزشی و تامین ملزومات آموزشی اعم از لوازم التحریر برای روستاهای حاشیه واحدهای عملیاتی خود رویکرد بسیار مثبتی داشته و به پاس این اقدام، توسط جامعه خیرین مدرسه ساز کشور مورد تقدیر قرار گرفت که این مهم با تائید و صلاحدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب محقق گردیده است.

ساخت و تجهیز دو مدرسه حضرت آیت ا... خامنه ای روستای عبدا... عموری در حوزه عملیاتی مجتمع صنعتی شماره 3 و مدرسه شهید محلاتی روستای نمره 3 در مجاورت مجتمع صنعتی شماره 1 شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون علاوه بر تامین  600 بسته لوازم التحریر برای مدارس بخش غیزانیه را می توان از مهمترین اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حوزه ساخت و تجهیز مدارس دانست.

گفتنی است مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون وعده داده تا مهرماه سال جاری 500 متر مربع فضای آموزشی در روستاهای حوزه عملیاتی این شرکت احداث شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز