خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب؛

واحد ۴۵ هزار بشکه ای نمکزدایی هفتکل، پیش راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۶۳۰

عملیات پیش راه اندازی واحد ۴۵ هزار بشکه ای نمکزدایی هفتکل، روز جمعه ۱۱فروردین با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و گروه مهندسی راه اندازی، آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در جریان بازدید بیژن عالی پور و جمعی از مدیران مناطق نفتخیزجنوب، جلسه هماهنگی راه اندازی این واحد فرآورشی در محل پروژه تشکیل و متعاقب آن مرحله تست و راه اندازی آزمایشی واحد با دریافت نفت خام شیرین از واحد نفت سفید آغاز شد.

 در این نشست که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، گروه مهندسی راه اندازی و مدیران تولید، برنامه ریزی تلفیقی، مهندسی و ساختمان، مجریان طرح ها و مشاور و رییس دفتر مدیرعامل مناطق نفتخیز برگزار شد، مهمترین مشکلات و راهکارهای تکمیل و راه اندازی مجتمع فرآورشی هفتکل نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته و اهم اقدامات مورد نیاز طی صورتجلسه ای به پیمانکار مجری و گروه راه اندازی ابلاغ شد.

 واحد نمکزدایی هفتکل با ظرفیت 45 هزار بشکه در روز به منظور کیفیت افزایی و فرآورش نفت نمکی میادین هفتکل و نفت سفید احداث و هم اکنون در مرحله راه اندازی است.

 با راه اندازی این واحد، مجتمع جدید فرآورش نفت خام هفتکل، و تکمیل واحد در حال احداث بهره برداری نفت سفید، آخرین تاسیسات قدیمی پیش از انقلاب شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان با تاسیسات جدید جایگزین می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز