خبرگزاری کار ایران

حضور پتروشیمی فارابی در بزرگترین گردهمایی فعالان اقتصادی ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی فارابی، نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و جمعی از معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت های تابعه صندوق در روز یکشنبه 24 بهمن ماه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی فارابی، بسترسازی مقدمات پیشبرد برنامه توسعه اقتصادی کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی، گردهمایی هدفمند فعالان اقتصادی و ایجاد و توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و هم‌افزار، ایجاد زمینه‌ جذب سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های پیش‌رو و ارائه‌ی تصویر کلان و نقشه حضور و فعالیت بنگاه‌های صندوق‌های بازنشستگی در چرخه ارزش افزوده، از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه سه روزه است.

همچنین، شرکت پتروشیمی فارابی در راستای رونمایی از دستاوردهای خودکفایی خود در حوزه صنعت پتروشیمی، با امید به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های ترسیم شده توسط مدیریت این شرکت مبتنی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی در این نمایشگاه حضور دارد.

گفتنی است، این نمایشگاه با حضور 20 هلدینگ تخصصی با بیش از 400 شرکت زیر مجموعه از روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه تا امروز سه شنبه ۲۶ بهمن‌ماه به مدت سه روز در مصلای امام خمینی (ره) ادامه داشته است.

غرفه پتروشیمی فارابی

کد خبر : ۴۵۹۵۶۱