خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری خوزستان خواستار شد؛

برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی پرشورتر برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۲۵۸

سرپرست استانداری خوزستان گفت: باید به دنبال آن باشیم که برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام(ره) پرشورتر از سال‌گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرج‌الله خبیر در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد که امروز، یکم خردادماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و سالگرد آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در طول سال، درگیر مناسبت‌های مختلفی هستیم که بخشی از آن‌ها اعیاد و بخش دیگری، رویدادهایی است که در طول تاریخ رخ داده و به همین جهت باید برای پاسداشت این رویدادها برنامه داشته باشیم.

وی افزود: دستگاه‌های مختلف و مردم به طور طبیعی به این مسئله توجه کافی دارند؛ روزهای 14 و 15 خرداد که دو رویداد مهم ارتحال امام(ره) و قیام مردم در سال 42 بود، به عنوان ایستادگی در مقابل طاغوت در تاریخ ثبت شده است.

سرپرست استانداری خوزستان با اشاره به لزوم بزرگداشت نهضت 15 خرداد در سال 42 و اتفاقاتی که در آن زمان در کشور رخ داد و برنامه‌های استعماری که توسط استکبار جهانی در کشور انجام می‌شد و آن مخالفت‌ها و پایداری‌هایی که در برابر این سیاست‌ها انجام می‌شد، اهمیت این نهضت بزرگ را نمایان می‌کند. به همین دلیل پاسداشت این مناسبت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

خبیر عنوان کرد: امیدواریم تمام دستگاه‌ها حداکثر تلاش خود را برای برگزاری شایسته برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام(ره) انجام دهند. عدم حضور برخی دستگاه‌ها در این جلسات باید پیگیری و مشخص شود که علت چیست.

وی گفت: تلاش ما بر این است که این برنامه‌ها با کیفیت برگزار شود و به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است که در برنامه‌ها و مراسمی که برگزار خواهد شد، شرکت فعالی داشته باشند.

سرپرست استانداری خوزستان با بیان این‌که امسال از استان خوزستان، 5 هزار نفر به مرقد امام راحل(ره) اعزام خواهند شد، تصریح کرد: به تمام دهیاران نیز ابلاغ می‌شود که برنامه‌های برگزاری بزرگداشت ارتحال امام(ره) و پذیرایی از زوار را در روستاها نیز برگزار کنند. تمام تمهیدات، هماهنگی‌ها و اقدامات برای اعزام زوار از استان به مرقدامام(ره) انجام شده و مشکل خاصی در اعزام زائران نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز