خبرگزاری کار ایران

روابط‌عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام، برترین برترین‌ها شد

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام رتبه نخست را در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی از آن خود کرد و عنوان «برترین برترین‌ها» را نیز در گروه استان‌های کشور در وزارت‌خانه مذکور به دست آورد.

به گزارش ایلنا، براساس نظر هیأت داوران، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام در بین 227 شرکت کننده در گروه ج (ادارات کل استان‌ها)، حائز رتبه برتر  در  تمام شاخص‌های ارزیابی شده معرفی شده و این روابط‌عمومی را شایسته عنوان «برترین برترین‌ها» دانستند.

در جریان برگزاری آیین پایانی چهارمین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر وزارت راه و شهرسازی با شرکت بیش از 300 روابط‌عمومی بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی و با حضور «آخوندی» وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن اهدای لوح سپاس به «احمدرضا خدامی» رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان،  از وی به پاس کسب  رتبه  اول در گروه ج در رشته  خلاقیت و نوآوری تقدیر شد.

رئیس روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی طی سخنانی در این آیین اظهار کرد: چهارمین  جشنواره با توجه  به تغییرات در عملکردها را در اصل می‌توان به عنوان اولین دوره جشنواره تلقی کرد.

«قاسم بی‌نیاز» افزود: حساسیت بالای گروه ج، رقابت بالا، نگاه به حقوق شهروندی، تطابق روابط‌عمومی با جامعه، رقابت و احترام به بخش خصوصی، تولید محتوای گسترده در روابط‌عمومی  از ویژگی‌های این دوره محسوب می‌شود.

وی درباره کیفیت و کمیت تهیه و انتشار اخبار در روابط‌عمومی تصریح کرد: درباره ارزیابی خبرهای تولیدی روابط‌عمومی‌ها، به خبری نمره  می‌دهیم که در میان  مردم، تغییرات ایجاد کند، چرا که هدف تعداد و کمیت خبرها نیست.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام این موفقیت را  به «عبداللهی» مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تبریک گفته و بیان کرد: در اثر رهنمودها و پشتیبانی‌های مدیر کل محترم، روابط‌عمومی این اداره کل موفق شد در مسیر موفقیت قرار گیرد و بدون حمایت‌های بی‌دریغ وی که موجب نشاط و شکوفایی بیشتر روابط عمومی شد، این موفقیت‌ها امکان‌پذیر نمی‌شد.

گفتنی است، در چهارمین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر وزارت راه و شهرسازی بیش از 300 واحد روابط عمومی آثار و عملکرد سال 94 خود را به دبیرخانه ارایه کرده بودند که در آیین پایانی این جشنواره  از برگزیدگان 10 رشته مختلف در سه گروه معاونت‌ها و سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و ادارات کل استانی(الف، ب و ج) تجلیل به عمل آمد.

خبرگزاری ایلنا در خوزستان، کسب این موفقیت را به مجموعه کارکنان روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام، تبریک می‌گوید.

کد خبر : ۳۷۲۵۰۷