خبرگزاری کار ایران

در جلسهٔ شورای اداری ماهشهر؛

معاون فرماندار ماهشهر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۸۹

در جلسهٔ شورای اداری شهرستان ماهشهر، سالم عبادی به عنوان معاون فرماندار این شهرستان معارفه شد.

جلسهٔ شورای اداری شهرستان ماهشهر، بعدازظهر امروز با حضور معاون اداره کل سیاسی استانداری خوزستان، فرماندار و امام جمعه ماهشهر، امام جمعهٔ شهرهای طالقانی و چمران، بخشدار بندر امام خمینی و روسای ادارات این شهرستان و با حضور افتخاری معاونت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید ابتدا حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه این شهرستان با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری پیامبر اکرم «ع» و امام حسن مجتبی «ع» و امام رضا «ع» گفت: مراجعات به فرمانداری ماهشهر زیاد است و حجم فعالیت در این شهرستان بسیار گسترده است، به همین خاطر می‌طلبد که بجای یک معاون، دو معاون در این فرمانداری منصوب گردد.

وی افزود: از فرماندار ماهشهر و مسوولین ذیربط می‌خواهم که هر چه زود‌تر نسبت به اختصاص زمین جهت مصلای شهرهای طالقانی و چمران اقدام نمایند.

حجت الاسلام معارف امام جمعه شهر طالقانی نیز گفت: ضعیف کردن اعتماد مردم توسط مسوولین، زیانبار است. هر کس مسوولیتی بر عهده می‌گیرد، باید بداند که امام زمان «عج» و شهدا ناظر بر اعمال او هستند و اگر کوتاهی کند، این مسوولیت سودی برایش نخواهد داشت.

در ادامه حجت الاسلام علیزاده، معاونت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ضمن تشکر از مسوولین شهرستان بخاطر توجه ویژه به اهمیت نماز جمعه گفت: وجود مصلای بزرگ و عظیم نماز جمعه در ماهشهر گویای این اهمیت است.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعهٔ ما مظلوم واقع شده و این ما هستیم که ضرر و زیان آنرا متحمل می‌شویم. باید برگردیم به آموزه‌های اسلام تا از تهاجم فرهنگی غرب که اینک دیگر یک ذهنیت نیست، بلکه واقعیت پیدا کرده، در امان بمانیم.

دکتر منصور قمر، فرماندار ماهشهر نیز با تشکر از حاضرین و اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: یک مسوول باید همیشه پاسخگو باشد حتی به انتقاد‌ها.

وی افزود: این مکان معارفه‌های زیادی به خود دیده و همهٔ ما می‌دانیم که روزی مسوولیت ما پایان می‌گیرد، بنابراین باید از فرصت به دست آمده برای جلب رضایت خداوند و مردم استفاده کنیم.

قمر در ادامه گفت: حجم کار در شهرستان ماهشهر به گونه‌ای است که با یک فرماندار، نمی‌توان جوابگوی مردم باشیم، بنابراین تقاضای ایجاد یک پست معاونت دیگر را کرده‌ایم که انشاالله بزودی انجام می‌شود.

وی همچنین ضمن دعوت از مدیران شهرستان برای شرکت در کارگاه آموزشی، در خصوص سفرهای درون استانی استاندار گفت: قرار است به زودی مقتدایی استاندار خوزستان به همراه مدیران دیگر، دومین سری از سفر خود را به شهرستان ماهشهر اختصاص دهد.

قمر، همدلی و وحدت را عامل پیشرفت در شهرستان دانست و در خصوص انتخاب معاون خود گفت: معاون فرماندار، تمام اختیارات بنده را دارد و از همه می‌خواهم، با آقای عبادی ‌‌نهایت همکاری را داشته باشند.

جهانگیر معاونت اداره کل سیاسی استانداری خوزستان با معرفی سالم عبادی بعنوان معاون فرماندار ماهشهر گفت: سالم عبادی که از نیروهای بومی منطقه است، دارای سابقه مفیدی در شهرستان امیده بوده که مورد نظر دکتر قمر برای ادامه خدمت در شهرستان ماهشهر در نظر گرفته شد و امیدواریم در زادگاه خود نیز موفق باشد.

در پایان، سالم عبادی معاون فرماندار ماهشهر ضمن ابراز خرسندی از فرصت به دست آمده جهت خدمت به همشهریان خود گفت: با تمام توان و سرلوحه قرار دادن امامان معصوم «ع»، از هر گونه خدمت به همشهریان خود کوتاهی نکرده و امیدوارم که با همدلی و همکاری هم، به توسعه و پیشرفت شهرستان ماهشهر کمک نمائیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز