خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ا سلامی هندیجان خبر داد:

نمایشگاه کتاب هندیجان تا بیستم آذر دایر است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۷۴

این نمایشگاه با ۲۰۰۰ عنوان کتاب و ۸۰۰۰ هزار جلد کتاب با تخفیف ۵۰ درصد به مردم شهرستان هندیجان عرضه می‌گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان گفت: با توجه به استقبال خوب مردم، این نمایشگاه کتاب تا بیستم آذر ماه سال جاری دایر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، حسین پوردوستعلی صبح امروز گفت: این نمایشگاه با ۲۰۰۰ عنوان کتاب و ۸۰۰۰ هزار جلد کتاب با تخفیف ۵۰ درصد از تاریخ ۲۴ آبان ماه و بمناسبت هفته کتاب افتتاح شده بود، تا ۲۰ آذرماه در سالن اداره ارشاد و از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب برای علاقه مندان دایر است.

پوردوستعلی بیان کرد: این کتاب‌ها از عناوین علمی، مذهبی، ادبیات، و کودکان تشکیل شده است.

وی افزود: از اهداف برپایی این نمایشگاه، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، آشنایی نسل جوان و نوجوان در راستای اهداف مطالعه است.

رئیس اداره ارشاد تأکید کرد: با توجه به اینکه این اداره قصد داشت از انتشارات استانی برای نمایشگاه استفاده کند متأسفانه بعلت دسترسی نداشتن به ناشرین استان خوزستان این امکان صورت نگرفت و از انتشارات ظهور استان قم استفاده گردیده است.

حسین پوردوستعلی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های هفتگی نمایشگاه کتاب و کتاب خوانی، قصه گویی، بازدید از کتابخانه آموزش و پرورش، افتتاح نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان درکانون پرورش فکری، افتتاح بخش کودک کتابخانه فارابی در هندیجان جنوبی، مسابقه نقاشی با موضوع کتاب، بازدید از کتابخانه‌های خانگی و تقدیر از صاحبان آن‌ها، با همکاری اداره کتابخانه‌های شهرستان هندیجان در هفته کتاب بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز