خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی؛

نشست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شوشتر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۱۲۲

در این نشست موارد مختلفی همچون حل مشکل تردد دانشجویان، تعریف و تصویب نوع پوشش دانشجویان دختر و نیز رواج هرچه بیشتر مرحله تذکر زبانی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه به تصویب رسید.

ستاد احیاء امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان شوشتر با محوریت رواج هرچه بیشتر معروفات و گسترش مرحله زبانی این فریضه مهم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوشتر، در این نشست که با حضور کلیه اعضا برگزار شد معاونت امور سازمانها و ادارات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با اشاره به فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم گسترده فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: همه مردم و بخصوص مسؤلان بایستی در زمینه رواج فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر در جامعه تلاش کنند و این خطر و تهدید اجتناب ناپذیر دشمن را در این عرصه جدی بگیرند.

حجت الاسلام مرعشی فر بر توجه خاص مدیران دستگاه‌های دولتی بر سالم سازی محیط ادارات و سازمانها تاکید کرد و گفت: ارگانها و نهادهای دولتی که جزئی از بدنه حکومتی نظام هستند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و باید تمهیداتی جدی در خصوص عملیاتی کردن رواج معروفات در این فضاها اندیشیده شود که این خود علاوه بر ایجاد رضایتمندی درجامعه، موجب آثار بسیار مثبت معنوی نیز خواهد شد.

در ابتدای این نشست، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با بیان این مطلب که دانشگاه بخش عظیم و خطیری از جامعه می باشد از مسؤلان خواست که ضمن حمایت از دانشگاه به عنوان مرکزی علمی و فرهنگی، در رفع مشکلات آن نیز همیاری کنند.

علی یار حسینی، ریاست دانشگاه آزاد شوشتر، در ادامه به ارائه آخرین وضعیت این دانشگاه پرداخت و گفت: هم اکنون واحد شوشتر با بیش از سیزده هزار دانشجوی مشغول به تحصیل در یکصد و پانزده رشته در مقاطع مختلف از کاردانی تا کارشناسی ارشد، پنج دانشکده مستقل، ۲۷ رشته کارشناسی ارشد، برخورداری از مجتمع مجهز خوابگاهی کوثر ویژه خواهران، بهره مندی از اعضای هیات علمی مجرب و کارآمد، فضاهای ورزشی و رفاهی و امکانات مختلف خدمت رسانی، افتخار دارد که به عنوان یکی از مراکز علمی مطرح کشور می درخشد.

وی با اشاره به تاسیس رشته دکتری حرفه‌ایی دامپزشکی از سال گذشته در این دانشگاه از تصویب ۵ رشته دکتری و ۸ رشته کارشناسی ارشد برای این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: به زودی تعداد رشته های جدید این دانشگاه در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد در سال جاری از مرز ۲۰ رشته خواهد گذشت.

در این نشست، موارد مختلفی همچون حل مشکل تردد دانشجویان با پیگیری شورای ترافیک، تعریف و تصویب نوع پوشش خواهران و نیز رواج هرچه بیشتر مرحله تذکر زبانی فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر در دانشگاه به تصویب این ستاد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز