خبرگزاری کار ایران

بعد از ۲۵ سال؛

سند مالکیت بیمارستان هندیجان به نام وزارت بهداشت انتقال یافت

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۸۴

سند مالکیت بیمارستان هندیجان که سال‌ها در اختیار وزارت راه و شهرسازی بود، اخیراً به نام وزارت بهداشت انتقال یافت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان طی مراسم جداگانه‌ای به پاس تقدیر از روز خبرنگار در اداره بهداشت و درمان گفت: خبرنگاران سلامت فکر جامعه را بر عهده دارند و شبکه بهداشت سلامت جسم جامعه را عهده دار است، خبرنگاران بازوی قوی شبکه بهداشت و درمان هندیجان هستند و ما از آنان می‌خواهیم نکات منفی و کاستی‌ها را به ما اطلاع بدهند، ما بدنبال تعریف و تمجید نیستیم.

هوشنگ محمدیان طی توضیحاتی افزود: ۱۹۸ میلیون تومان بودجه برای شبکه بهداشت و درمان هندیجان دریافت شده که این بودجه فقط جهت تجهیز بیمارستان و دیگر مراکز خدمات درمانی صرف خواهد شد.

محمدیان در ادامه افزود: سند مالکیت بیمارستان هندیجان که سال‌ها در اختیار وزارت راه و شهرسازی بود، اخیراً به نام وزارت بهداشت انتقال یافت و بیمارستان شهدای هندیجان رسما ً به وزارت بهداشت تعلق گرفت و از این پس امکانات لازم به آن تعلق خواهد گرفت. همچنین ۲۰ درصد کارانه به پرسنل بیمارستان تعلق خواهد گرفت.

وی بیان داشت: طی تلاش‌هایی دکتر جراح، ارتوپدی و دکتر اطفال جهت احداثکلنیک جذب کرده‌ایم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان در مورد آب شرب هندیجان چنین بیان کرد: آب شرب هندیجان از لحاظ میکروبی مشکل ندارد و غلظت سختی آب رودخانه زهره بالاست و نداشتن میکروب آب شرب مهم‌ترین اقدام ما برای حل مشکل است.

محمدیان که به تازه گی سرپرست شبکه شده اظهار داشت: اولویت کاری در شبکه بهداشت و درمان، ابتدا رضایت پرسنل و در درجه دوم رضایتمندی مردم و ارباب رجوع و در آخر رضایت مسئولین می‌باشد.

در پایان به رسم یاد بود هدایایی به خبرنگاران هندیجان تقدیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز