خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار اهواز خبر داد:

اولین جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون دراهواز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۲۹

این شورا جهت بررسی مسائل حوزه شهرستانهای اهواز، باوی و کارون بصورت مستقل و در شهرستان اهواز تشکیل جلسه می دهد.

اولین جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ارزانی فرماندار اهواز در این جلسه گفت: بنا بر مصوبه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون دراستان خوزستان، این شورا جهت بررسی مسائل حوزه شهرستانهای اهواز، باوی و کارون بصورت مستقل و در شهرستان اهواز تشکیل جلسه می دهد.

وی افزود: مشکلات زیست محیطی و حفاظت کیفی کارون در محدوده مذکور بررسی شده و با توجه به اولویت در جلسات شهرستان طرح و پیگیری می شود و امیدواریم بتوانیم گامی در جهت کاهش مشکلات زیست محیطی کارون برداریم.

ارزانی افزود: در این جلسه موضوعاتی نظیر مشکلات حوضچه های پرورش ماهی و تغییر کاربری اراضی و توسعه غیر مجاز این طرح ها، لایروبی کارون در محدوده شهر اهواز، تصفیه خانه بیمارستانها، پیگیری اجرای طرح های پاکسازی، ساحل سازی و زیبا سازی رودخانه کارون در محدوده شهر اهواز و مشارکت صنایع در اجرای خطوط کلکتور فاضلاب اهواز طرح گردید و در جلسات آینده موضوعات به صورت تخصصی و مشروح پیگیری می شود.

لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز در این جلسه ضمن اشاره به آیین نامه اجرایی و اعضاء شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون در حوزه اهواز، باوی و شهرستان کارون، همکاری قوه قضائیه را مهمترین امر در حصول به نتیجه درمورد مشکلات زیست محیطی عنوان نمود.

وی افزود: تشکیل دادگاه شعبه ویژه محیط زیست و بهداشت در اهواز اقدامی منحصر به فرد است که پیگیری امور این حوزه را مؤثرتر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز