خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش هندیجان:

اجرای پروژه مهر در آموزش و پرورش هندیجان

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۲۱

پروژه مهر از تیرماه سال جاری شروع شده و تا قبل از مهر ماه به اتمام می رسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان گفت: در راستای اجرای سیاست های وزارت آموزش و پرورش و اداره کل استان خوزستان برنامه هایی جهت آغاز سال تحصیلی جدید و پیگیری برنامه های ویژه که در قالب پروژه مهر است در شهرستان انجام می شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، خسرو حیاتی در ادامه بیان داشت: پروژه مهر در قالب پنج کمیته تنظیم شده که به ترتیب شامل ۱ - کمیته ساماندهی نیروی انسانی(ثبت نام دانش آموزان و انتقال دبیران) که در این حوزه با کمبود نیروی انسانی در دروس پایه(فیزیک، شیمی، ریاضی) و متوسطه دوم مواجه هستیم ۲ - تأمین و تجهیز(آماده سازی فضای مدرسه و رنگ آمیزی کلاس ها) ۳ - توجیه و تبلیغات ۴ - تأیید صلاحیت و انتصاب مدیران و کارمندان ۵ - نظارت و ارزیابی که بر تمام مراحل کمیته ها نظارت دارد و از مدارس بازدید می کند.
حیاتی اظهار داشت: پروژه مهر در شورای آموزش و پروش هندیجان همه ساله به عنوان اهرمی برای انجام دادن بهتر کارها بوده و از همکاری ادارات و ارگانها، بخصوص فرماندار شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم.
وی افزود: تیرماه امسال کار پروژه مهر آغاز شده و تا قبل از شروع مدارس، پایان می یابد. البته ما برای تسریع در کارها، قبل از تیره ماه شروع به کار کردیم.
مدیر آموزش و پرورش هندیجان تأکید کرد: جلسه هماهنگی، توجیه مسئولین کمیته ها، مدیران مدارس و مسئولین مربوطه اداره آموزش و پرورش صورت گرفته و تقویم اجرایی و زمان بندی جهت آماده سازی مدارس برای بازگشایی در اول مهر اعلام شده است.
خسرو حیاتی گفت: ما همانند سالهای گذشته برنامه ای در قالب شناسایی دانش آموزش بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی توسط مدیران مدارس و به قصد کمک به آنها داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز