خبرگزاری کار ایران

با موضوع مصرف بهینه آب در خوزستان برگزار شد؛

آغاز سومین جشنواره استانی «آب، طعم زندگی»

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۶۴

جشنواره استانی «آب، طعم زندگی» با هدف غنی‌سازی و پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در سطح کانون‌های پرورش فکری، ادارات آب و فاضلاب شهرها، مساجد، کتابخانه‌های عمومی استان و… برگزار می‌شود.

با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سومین جشنواره استانی «آب، طعم زندگی» ویژه کودکان و نوجوانان با محور صرفه جویی در مصرف آب آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، احمد ضمیری مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا خوزستان با اعلام این مطلب افزود: همچون سال‌های گذشته با همکاری کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان و شرکت آبفا خوزستان سومین دوره جشنواره استانی «آب، طعم زندگی» با هدف غنی سازی و پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان عزیز هم استانی در۳ ماهه تابستان در سطح کانون‌های پرورش فکری، ادارات آب و فاضلاب شهر‌ها، مساجد، کتابخانه‌های عمومی استان و… برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مسابقه در راستای گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب برای کودکان و نوجوانان استان اجرا می‌شود افزود: کودکان و نوجوانان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با ارسال آثار خود در ۴ رشته نقاشی، خطاطی، عکاسی و داستان نویسی به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته و از جوایز نفیسی به قید قرعه بهره‌مند شوند.
ضمیری توضیح داد: آب و زندگی، آب و صرفه جویی، آب و سلامتی، آب و هدفمندسازی یارانه‌ها، آب بهترین نوشیدنی، آب و آشنایی با مراحل تصفیه آن، آب در نگاه کودکان، آب و ارزش اقتصادی آن، آب و پرداخت به موقع قبوض، آب و روش‌های پرداخت قبوض و آب و سامانه پاسخگویی ۱۲۲ موضوعات این مسابقه هستند.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان در تشریح اهداف و محورهای این طرح گفت: فراگیران، ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و تاسیسات آب و فاضلاب در تمام شهرهای استان با موضوع فرهنگ مصرف بهینه آب، مراقبت از آب، منابع آب، تصفیه آب، آلودگی آب و حفاظت از آب آشنا می‌شوند.
وی آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ اعلام کرد و یادآور شد: برگزیدگان این مسابقه در مراسمی با حضور مسئولان شرکت آب و فاضلاب خوزستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان معرفی و تقدیر خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز