خبرگزاری کار ایران

به ریاست استاندار خوزستان؛

سی و نهمین جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۹۵۸

سی و نهمین جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون به ریاست مقتدایی استاندار و سایر اعضاء کارگروه تشکیل گردید. / در این جلسه پیشنهادات تأمین حق آبه تالاب شادگان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

سی و نهمین جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون به ریاست مقتدایی استاندار و سایر اعضاء کارگروه تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، دراین جلسه جزئیات تشکیل کار گروه حفاظت کیفی رودخانه های کارون و دز در شهرستانهای حوضه رودخانه با حضور استاندار خوزستان بررسی و تصویب گردید.

بر این اساس کارگروه حفاظت کیفی رودخانه های کارون و دز با توجه به شرح وظایف تعیین شده در شهرستان های دزفول، اندیمشک، شوش، گتوند، شوشتر، اهواز، شادگان، آبادان و خرمشهر برگزارمی گردد.

مقتدائی در خصوص تکمیل طرح تصفیه خانه بزرگ فاضلاب شرق اهواز و تأمین اعتبارات مورد نیاز اعلام نمود: با توجه به حضور معاون وزیر نیرو در استان، در جلسه ای با حضور وی و در دفتر معاونت عمرانی، مباحثاجرای این طرح عظیم در استان خوزستان مطرح شود و نیاز ها ارائه گردد.

همچنین در این جلسه پیشنهادات تأمین حق آبه تالاب شادگان نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید در جلسه ای با حضور معاون عمرانی استاندار این گزینه ها بررسی و تعیین گردد.

استاندار خوزستان راه حل نهائی ساماندهی فاضلاب های پرورش ماهی را در اجرائی شدن طرح انجام شده و تعیین تکلیف توسعه غیر مجاز بخش کشاورزی و پرورش ماهی دانستند.

علاوه بر این معاون عمرانی استاندار نیز بر عدم تفکر صنفی در حفاظت کیفی رودخانه کارون تأکید نمودند و از کلیه اعضاء شورا، اجرای صحیح و اصولی طرح ها با رعایت قوانین وملاحظات زیست محیطی را درخواست نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز