خبرگزاری کار ایران

به منظور آمادگی بیشتر انجام گرفت؛

مانور آتش نشانی در آبفای ایذه

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۰۷

برگزاری این مانورها می تواند دسترسی به اهداف کار که شامل کنترل تجهیزات حفاظتی، رعایت کامل اصول ایمنی و اجرای نحوه درست امدادرسانی به افراد آسیب دیده باشد را هموار کند.

به منظور آمادگی بیشتر برای مقابله با مخاطرات احتمالی ناشی از حریق در محل کار، مانور آتش‌نشانی در تاسیسات آبفا شهر ایذه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر امور آبفا ایذه با بیان این مطلب گفت: این مانور با هدف آمادگی لازم تمامی پرسنل و اکیپ‌های عملیاتی این اداره و به منظور حفاظت و پیشگیری از خطرات احتمالی آتش‌سوزی در تاسیسات شهر ایذه و نیز تامین سلامت پرسنل در زمان کار و افزایش ضریب ایمنی طرح‌ها، در تاسیسات آبفا شهر چمران برگزار شد.
داریوش خادمی افزود: این اداره با همکاری یگان عملیات نیروی انتظامی، سازمان برق، شبکه بهداشت، واحد آتش نشانی، اداره هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ اقدام به برگزاری مانور آتش‌نشانی کرد.
وی در ادامه از موفقیت‌آمیز بودن این مانور اظهار خرسندی کرد و افزود: برگزاری این مانور‌ها می‌تواند دسترسی به اهداف کار که شامل کنترل تجهیزات حفاظتی، رعایت کامل اصول ایمنی و اجرای نحوه درست امدادرسانی به افراد آسیب دیده باشد را هموار کند.
گفتنی است هر سال در تعدادی از ادارات تابعه شرکت آبفا خوزستان مانورهای ایمنی از جمله آتش نشانی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز