خبرگزاری کار ایران

پس از چند ماه تأخیر /

اولین کنگره سراسری شعر جنوب در بندر ماهشهر اواخر ماه جاری برگزار می گردد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۸۹

تاکنون از ۲۷ استان بالغ بر ۳ هزار اثر به دبیرخانه کنگره واقع دراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر ارسال گردیده است.

اولین کنگره سراسری شعر جنوب با حضور شاعران و ادباء سراسر کشور در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان بندر ماهشهر برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان؛ سید محمد الهی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در این رابطه افزود: پس از انتشار فراخوان در سراسر کشور، تاکنون از ۲۷ استان بالغ بر ۳ هزار اثر به دبیرخانه کنگره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر ارسال گردیده است.

الهی ادامه داد: داوری این کنگره توسط پنج شاعر برجسته کشوری انجام می گیرد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر افزود: علاوه بر مسئولین استانی و کشوری، دو تن از شاعران برجسته کشور به عنوان میهمان ویژه این کنگره حضور خواهند داشت.

وی در پایان مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ اردیبهشت ماه اعلام کرد و افزود: علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر به دبیرخانه این کنگره به نشانی الکترونیکی ershadmahshahr @ yahoo. com مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است این کنگره ابتدا قرار بود در اوائل بهمن ماه سال ۹۲ و سپس در اواخر اسفند همان سال برگزار گردد که بنا به دلایلی به تعویق افتاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز