خبرگزاری کار ایران

شهردار هندیجان:

مدیریت ایلنا اخلاق محور است

کد خبر : ۱۵۳۸۹۲

مجموعه خبرگزاری ایلنا و خبرنگارانش یکی از مدیریت‌های اخلاق محور را در کشور، استان خوزستان و شهرستان هندیجان دارند.

ایلنا: شهردار شهرستان هندیجان گفت: امیدواریم در دولت تدبیر و امید مدیریت اخلاقی در کشور خصوصاً در حوزه‌های خبری و خدماتی همچون شهرداری‌ها نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا درویشی افزود: مجموعه خبرگزاری ایلنا و خبرنگارانش یکی از مدیریت‌های اخلاق محور را در کشور، استان خوزستان و شهرستان هندیجان دارند.

درویشی بیان داشت: در مدیریت اخلاقی‌‌ همان طور که از آن پیداست اخلاق و اخلاص مبنای کار است، از این رو خودخواهی، طمع ورزی و باج گیری که متأسفانه در برخی از خبرنگاران در هندیجان دیده می‌شود در مجموعه ایلنا با چنین پدیده غیر اخلاقی تا کنون مواجه نشدیم.

وی در ادامه تاکید کرد: مبنای ما مدیریت اخلاقی است و تنها مدیریت اخلاقی مردم گرا، جوابگوی مشکلات امروز است. مدیریت اخلاقی باید برای بالا بردن تحمل مردم در همه امور باشد و امید است در دولت تدبیر و امید این مدیریت در همه زمینه‌ها رشد کند.

شهردار شهرستان هندیجان در ادامه افزود: هر چند خبرگزاری‌ها وابسته به جریان و دولت نبوده و مستقل هستند اما بعضاً تحت تأثیر جریان‌های سیاسی هستند اما مجموعه زحمتکش ایلنا باید رویکردی مستقل از دولت و حتی منتقد عاقلانه و آمرانه دولت داشته باشند و بنده از همه دست اندرکاران خبرگزاری کار ایران «ایلنا» و مدیریت آن در استان خوزستان و شهرستان هندیجان تشکر و قدردانی می‌کنم و انتظار داریم ایلنا یار و یاور ما در شهرداری باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز