خبرگزاری کار ایران

بازیکنان شرکت لوله سازی اهواز بر سکوی نخست جام فجر نشستند

کد خبر : ۱۴۹۷۳۳

بازیکنان شرکت لوله سازی اهواز در فینال مسابقات فوتبال کارگران بالای ۳۵ سال با نتیجه پرگل شش بر صفر به از سد حریف خود گذشتند.

فینال مسابقات کارگران بالای ۳۵ سال جام دهه فجر بین دو تیم شرکت لوله سازی اهواز و بانک صادرات خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست تیم فوتبال پیش کسوتان بالای ۳۵ سال لوله سازی اهواز در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: موفق شدیم در فینال این رقابت‌ها حرفمان بانک صادرات را با نتیجه شش بر صفر شکست دهیم.

اقبال جلالی توضیح داد: در این رقابت پرگل حمید رضا کلاه کج، مرتضی افراسیابی، ساسان شریفی و عبدالله امام حمودی زننده شش گل تیم لوله سازی اهواز بودند.

جلالی همچنین افزود: این رقابت در زمین چمن شهدای کارگر بلوار قدس(لشکر) برگزار شد.

وی یادآور شد: پس از قرعه کشی این مسابقات با هشت تیم در دو گروه چهار تیمی انجام شد. بازی‌های هر گروه به صورت دوره‌ای برگزار و در پایان ۱۲ بازی دو گروه، تیم‌های اول و دوم گروه‌ها به صورت ضربدری به رقابت پرداختند.

سرپرست تیم فوتبال پیش کسوتان بالای ۳۵ سال لوله سازی اهواز اظهار کرد: در جام پارسال دهه فجر تیم فوتبال کارگران لوله سازی اهواز موفق به کسب مقام سوم فوتبال کارگری شد.

جلالی اظهار کرد: پس از فوت مرحوم نوری خدایاری، مسئول امور ورزش اداره کار و رفاه اجتماعی استان، رقابت‌های استانی کارگران انجام نشد و جام‌ها فقط در سطح اهواز برگزار شدند.

مسئول روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز نیز در این باره گفت: به مناسبت دهه فجر تربیت بدنی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان مسابقات جام فجر را برای بازیکنان بالای ۳۵ سال برگزار کرد.

محمد نیله چی افزود: این رده سنی کارگران همه ساله برگزار می‌شود که در رقابتهای امسال با هشت تیم آغاز شد و در ‌‌نهایت بازیکنان لوله سازی اهواز موفق شدند با نتیجه پرگل شش بر صفر از سد حریفشان بگذرند.

وی یادآور شد: رقابت‌های استانی فوتبال کارگران قرار است در نیمه نخست سال جدید برگزار شوند که تیم شرکت لوله سازی اهواز در حال آمادگی برای آن رقابت‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز