خبرگزاری کار ایران

با توجه به پیش‌بینی بارش باران اعلام شد؛

احتمال رهاسازی آب در حوزه دز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۳۱۴

گردشگران در مسیل‌های رودخانه‌ای توقف نکنند

معاون عمرانی استاندار خوزستان با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی از احتمال رهاسازی آب در حوزه دز خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد خانچی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به اعلام سطح نارنجی بارندگی و وزش باد توسط هواشناسی خوزستان و هشدارهایی که داده شد، جلسه هماهنگی دستگاه‌های امدادی امروز تشکیل شد که آخرین وضعیت بارندگی‌های بالادست خوزستان و در سطح استان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه ظرفیت‌های سدهای استان مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی احتمال اینکه نیاز باشد در حوزه دز رهاسازی داشته باشیم، وجود دارد.

وی گفت: با توجه به تعطیلی‌های پیش رو، گردشگران در مسیل‌های رودخانه‌ای به ویژه در دز و مناطق کوهستانی مراقبت کنند تا مشکلی به وجود نیاید. همچنین عشایر نیز مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان افزود: در برخی نقاط وزش باد را خواهیم داشت که به مجموعه شرکت‌های توزیع برق و برق منطقه‌ای توصیه‌های لازم اعلام شده تا بتوانیم قطعی برق را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز