خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل تیراندازی در دشت آزادگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۱۹۳

فرماندهی انتظامی دشت آزادگان از دستگیری عامل تیراندازی به درب منزل یک شهروند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سرهنگ جواد مراونه با تاکید به این موضوع که پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد،  گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی، به درب منزل یک شهروند در شهر سوسنگرد، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: درتحقیقات میدانی پلیس، مشخص شد که یک نفر با هویت معلوم به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی به درب منزل یکی از نزدیکان خود، با یک قبضه سلاح کلاش تیراندازی و از محل متواری شده است.

سرهنگ مراونه ادامه داد: ماموران پلیس با اشراف فنی و راهنمایی شاکی پرونده، عامل این تیراندازی را شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاش کشف شد، افزود: متهم هدفش را از این کار اختلاف قبلی عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تاکید کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز