خبرگزاری کار ایران

نجات جان دو خانواده دارای نوزاد شیرخوار گرفتار در برف در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۷۸۶

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دزفول گفت: عملیات امدادرسانی بیست‌وچهار ساعته نجاتگران پایگاه کوهستان هلال‌احمر به دو خانوار دارای نوزاد شیرخوار گرفتار در مسیرهای سخت‌گذر روستای دارخلک دهستان احمدفدالله دزفول پایان یافت.

به گزارش ایلنا از خوزستان، مصطفی طحان اظهار کرد: با توجه به اعلام گرفتار شدن دو خانوار دارای نوزاد شیرخوار در منطقه سخت‌گذر دارخلک به علت بارش زیاد برف و همراه نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات لازم، بلافاصله تیم نجاتگران پایگاه کوهستان هلال احمر به منطقه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل استقرار خانواده‌ها در نیمه‌شب و انجام اقدامات لازم این خانوارها را پس از روشن شدن هوا تا رسیدن به محل ایمن و عبور از قسمت‌های سخت‌گذر مسیر همراهی کردند.

وی افزود: از همه شهروندان انتظار می‌رود در صورت سفر به مناطق گردشگری ضمن توجه به شرایط آب و هوایی از سلامت وسایل نقلیه اطمینان حاصل کنند، همچنین وسایل ضروری از جمله زنجیر چرخ، ابزارآلات، آذوقه ذخیره، داروهای مهم، لوازم گرمایشی و البسه کافی را به همراه داشته باشند.

احمدفداله از مناطق ویژه جغرافیای بختیاری در خوزستان است که هر ساله و در فصل زمستان دچار برف سنگین می شود . اندیکا، دزپارت، ایذه نیز از دیگر نقاط برف گیر و سخت گذر خوزستان محسوب می شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز