خبرگزاری کار ایران

روزهای خوش آکادمی فولاد؛

قدرت‌نمایی تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان در کشور/لزوم تغییرات در نیم فصل لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۳۲۳

اعتماد مارتینز به جوانان و درخشش تیم‌های پایه فولاد خوزستان در رقابت‌های کشوری، حکایت از روزهای خوش برای آکادمی ستاره‌ساز فولاد دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در ادامه روند رو به رشد تیم‌های پایه فولاد خوزستان، تیم نوجوانان این باشگاه بازیکن‌ساز با بهره گرفتن از استعدادهای ناب خوزستانی و ارائه فوتبالی هجومی، جذاب و پر از افت و خیز، شور و شعف خاصی در دل فوتبال دوستان خوزستانی ایجاد کرده و با توجه به اعتماد مارتینز به جوانان، چشم‌اندازی درخشان از آینده تیم بزرگسالان فولاد ایجاد کرده است.

این تیم با انجام ۹ بازی بدون شکست و با اختلاف ۹ امتیازی از دیگر تیم‌های حاضر در گروه خود، در صدر جدول قرار دارد و با ۲۴ گل زده نمایانگر فوتبال هجومی و رو به جلوی این تیم دارد.

این تیم  با هدایت محمد خمیسی یکی از مربیان برتر کشور در رده‌های پایه  از بازیکنانی همچون هومن الیاسی، رئوف سلطانی، سید مهدی موسوی، ابوالفضل زاده عطار، کرار نماری، امیر بهمن پور، امین حمیدی و دیگر استعدادهای ناب خوزستانی استفاده می‌نماید که با به نمایش گذاشتن بازی هجومی، تکنیکی و چشم نواز همه‌ی نگاه‌ها را به خود معطوف کرده و تعدادی از کارشناسان فوتبال خوزستان را امیدوار نموده که این نمایش‌های جسورانه و برنامه‌ریزی شده، مارتینز، سرمربی تیم بزرگسالان فولاد را که دائما بازی‌های رده‌های پایه را از نزدیک تماشا می‌کند مجاب خواهد نمود که تعدادی از این بازیکنان را به تیم بزرگسالان دعوت نماید و با مشارکت دادن آنها و دیگر استعدادهای آکادمی در رده‌های دیگر در تمرینات بزرگسالان به مرور زمینه استفاده بهینه از آنها در لیگ برتر کشور را فراهم سازد.

برخی از صاحبنظران فوتبال خوزستان از جمله امین یزدانی همواره نجات فوتبال استان را از وضعیت فعلی، توجه ویژه به جوانان توسط نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ‌های کشوری دانسته و معتقدند چنانچه استعدادهای بومی خوب شناسایی و پرورش یابند، حتی با وجود حرفه‌ای بودن لیگ برتر، نیاز چندانی به جذب بازیکن غیر بومی توسط تیم‌های خوزستانی احساس نمی‌شود.

رسول عیودی یکی از این کارشناسان فوتبال به خبرنگار ایلنا گفت: با آمدن مارتینز و تغییراتی در مدیریت آکادمی فولاد اکنون شاهد ایجاد ارتباط خوب، موثر و صمیمی در رده‌های مختلف این باشگاه بزرگ و حرفه‌ای هستیم.

وی ادامه داد: بدون شک این همدلی، زمینه درخشش و شکوفایی استعدادهای ناب خوزستانی را فراهم خواهد کرد و  امیدوارند آینده‌ای درخشان برای فوتبال خوزستان متصور هستیم.

لازم به ذکر است که علیرغم نارضایتی هواداران متعصب فولاد از نتایج تیم بزرگسالان و تجمع تعدادی از آنان در روز گذشته مقابل دفتر باشگاه که خواهان تغییرات مدیریتی بودند، سجاد مهدی‌پور مدیر تازه منصوب شده آکادمی فولاد در بازدید نماینده ایلنا در خوزستان از این مجموعه، گفته بود: چنانچه هواداران عزیز فولاد که سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند، صبر پیشه کرده و فرصت دهند، بزودی نه تنها تیم بزرگسالان فولاد، بلکه سایر نمایندگان فوتبال استان و حتی دیگر تیم‌های کشوری در صورت تمایل قادر خواهند بود از استعدادهای ناب پرورش یافته این آکادمی بهره ببرند.

طبق پایش فضای فوتبالی استان توسط خبرنگار ایلنا، انتظار غالب هواداران و کارشناسان فوتبال خوزستان، ایجاد تغییرات مثبت در نیم فصل جاریِ لیگ برتر برای نجات تیم بزرگسالان فولاد در ادامه لیگ هستند و معتقدند که مارتینز با بازیکنان موجود که خود انتخاب نکرده، نمی‌تواند به نتیجه‌ی دلخواه هواداران برسد.

متاسفانه سپردن تصمیم‌گیری برای این باشگاه بزرگ در گذشته به افراد فاقد صلاحیت و دانش کافی، شرایط حاد و بحرانی برای این تیم پرطرفدار را فراهم نموده است.

انتهای پیام/
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز