خبرگزاری کار ایران

سرعت عمل آتش‌نشانان شوشی مانع از گسترش حریق پژو ۴۰۵ شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۸۲

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوش گفت: با سرعت عمل به موقع و ورود فوری آتش نشانی شوش از گسترش حریق پژو 405 جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید محمد موسوی با اعلام این خبر گفت: طی تماس امروز شهروندان در ساعت 13:35 با سامانه ۱۲۵ مبنی برحریق خودرو پژو ۴٠۵ در مسیر شوش به اهواز بلافاصله یک اکیپ از مرکز با حضور به‌موقع اقدام به مهار حریق کردند. 

موسوی با اشاره این اینکه دلیل این آتش سوزی توسط کارشناسان در حال بررسی است، اظهار داشت: در این حادثه خودروی پژو 405 که از قسمت موتور خودرو دچار حریق شده بود توسط آتش‌نشانان ایستگاه مرکز به‌طور کامل مهار گردید که در این عملیات از اعزام یک دستگاه خودرو به همراه 3 آتش‌نشان استفاده شد. 

رئیس آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شوش در نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه تشریح کرد: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که خودروی پژو 405 از قسمت موتوردچار حریق شده و آتش در حال پیشروی به دیگر قسمت‌ها است.

موسوی اضافه کرد: مأموران آتش‌نشانی نیز بلافاصله به‌وسیله کپسول آتش نشانی و آب خودرویی، حریق را کاملاً مهار کرده و از سرایت کردن آن به‌تمامی خودرو جلوگیری کردند.

او یادآور شد: رانندگان باید توجه داشته باشند به همراه داشتن یک خاموش‌کننده در خودروها ضروری است تا در مواقع این‌چنینی ازآن‌جهت اطفاء و جلوگیری از پیشروی حریق جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز