خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان:

سایت برومی اهواز شرایط مساعدی برای دفن پسماندها را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۴۰۵

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان، گفت: سایت برومی شرایط مساعدی برای دفن پسماندها را ندارد و شاهد وقوع آتش‌سوزی‌های مکرر در این سایت، انتشار بوی نامطبوع و دود در اطراف آن هستیم.

به گزارش ایلنا از خوزستان، داوود میرشکار امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه صبح روز گذشته یک آتش‌سوزی در سایت قدیمی دفن پسماند برومی اهواز رخ داده و دود زیادی در اهواز منتشر شده است، بیان داشت: پس از وقوع این اتفاق، با حضور دستگاه‌های نظارتی، از مکان مورد نظر بازدید کردیم و مقرر شد گزارشی به دستگاه نظارتی ارائه بدهیم تا دستگاه نظارتی، بازرسی خوزستان را به این محل دعوت کند و برنامه زمان‌بندی لازم برای مدیریت این سایت را تعیین کند.

وی با اشاره به اینکه از زمان احداث سایت برومی، هیچ تغییر مثبتی در آن رخ نداده است، گفت: باید مطالعات مدیریت پسماند این سایت به پایان برسد تا با هزینه شرکت نفت، اقدامات لازم برای مدیریت مناسب این سایت انجام شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان درباره علت وقوع آتش‌سوزی‌ها نیز گفت: دفن غیراصولی پسماند از گذشته تا کنون، باعث انتشار گاز متان از این سایت می‌شود و این مسئله باعث وقوع آتش‌سوزی می‌شود که این موضوع مشکلاتی برای سلامتی شهروندان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز