خبرگزاری کار ایران

از امروز؛

نمایشگاه هفته دولت به مدت سه روز در اهواز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۳۰

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: نمایشگاه هفته دولت به مدت ۳ روز از هفتم تا نهم شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در محل نمایشگاه های دائمی اهواز دایر خواهد بود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، امیر طرفیانی شامگاه دوشنبه در خصوص برگزاری نمایشگاه هفته دولت توضیح داد: آنچه برای ما در برگزاری نمایشگاه اهمیت داشت این بود که نسبت به سال های گذشته متفاوت بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: تعدادی از دستگاه ها نیز به دلیل اینکه در ایام اربعین در حال ارائه خدمت به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه هستند امکان حضور در نمایشگاه را پیدا نکردند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان ادامه داد: در جریان این نمایشگاه یک سری مراسم رونمایی و همچنین انعقاد تفاهم نامه انجام خواهد شد و تاکید کردیم در راستای جهاد تبیین در هر غرفه صفحه نمایش جهت پخش تولیدات چند رسانه ای مربوط به دستگاه ها مستقر شود؛ در هر غرفه نیز تجهیزات و دستاوردها به نمایش در خواهد آمد.

طرفیانی اظهار داشت: در یک سالن نیز مواد غذایی از جمله مرغ و برنج با تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی تحت نظارت اتاق اصناف و همچنین لوازم التحریر عرضه خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی، میز خدمت، نشست خبری برای مدیران و حضور دانش آموزان راهیان پیشرفت از جمله بخش های این نمایشگاه سه روزه خواهد بود که در دو سالن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز