خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز خبر داد:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۴۷

به دنبال رهگیری و رصد قاچاقچیان مواد مخدر توسط اداره کل اطلاعات استان، مأموران این اداره، باندی که قصد انتقال مواد مخدر صنعتی از آذربایجان غربی به خوزستان را داشت، شناسایی کردند.

ایلنا: معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز از کشف و ضبط مقدار ۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی دادگستری این استان، علی اصغر صادقی گفت: به دنبال رهگیری و رصد قاچاقچیان مواد مخدر توسط اداره کل اطلاعات استان، مأموران این اداره، باندی که قصد انتقال مواد مخدر صنعتی از آذربایجان غربی به خوزستان را داشت، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی، مجوز لازم برای رصد، دستگیری و تحقیقات همه جانبه از سوی دادسرای جنایی و انقلاب اهواز صادر گردید که سرانجام مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری اداره اطلاعات خوزستان موفق به توقیف خودروی مورد نظر و کشف حدود شش کیلوگرم مواد روان گردان از نوع شیشه شدند.

صادقی با بیان اینکه این مقدار مواد در لاستیک زاپاس خودروی توقیف شده جاسازی شده بود، گفت: اعضای این باند دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز