خبرگزاری کار ایران

در نخستین سفر رسمی استانی دولت یازدهم /

از مراکز درمانی شهرهای مختلف خوزستان بازدید به‌عمل آمد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۸۰

تعدادی از معاونین وزیر بهداشت از مراکز درمانی شهرهای استان خوزستان، بازدید به عمل آوردند.

ایلنا: معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نخستین سفر رسمی استانی دولت یازدهم از مراکز بهداشتی - درمانی و آموزشی خوزستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت از مراکز درمانی و بیمارستان‌های اهواز بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات وچالش‌های موجود آن‌ها قرار گرفت.

ایرج حریرچی از بیمارستان سوانح سوختگی ابوذر و همچنین بیمارستان در دست احداثجدید سوانح سوختگی که قرار است جایگزین بیمارستان قدیمی ابوذر شود بازدید کرد.

وی در ادامه برنامه کاری سفرخود از بیمارستان‌های خوزستان، شفا، مرکز پیوند استخوان، و دو خوابگاه دختران و خوابگاه متاهلین نیز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کاستی‌های موجود آن‌ها قرار گرفت.

سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور درجلسه‌ای با مدیران بهداشتی این دانشگاه درخصوص برنامه‌ها و اقدامات بهداشتی ارایه شده دراستان خوزستان گفت‌و‌گو کرد.

محمد حسین آیتی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت نیز در نخستین روز از سفر خود، با تشکیل جلسه‌ای با مدیران این حوزه و بحث، بررسی و ارزیابی فعالیت‌های حوزه دانشجویان وخدمات رفاهی آن‌ها و همچنین مباحثتشکل‌ها وکانون‌های دانشجویی به بررسی مشکلات پرداختند.

آیتی همچنین طی بازدید از خوابگاه متاهلین و خوابگاه ۵۲ واحدی متاهلین درحال ساخت و خوابگاه دخترانه گلستان، پروژه‌های توسعه‌ای در این بخش را مورد بررسی قرار داد.

در این سفر همچنین آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان آیت الله طالقانی و پروژه‌های توسعه‌ای این بیمارستان همچنین مرکز ترومای استان و پروژه درحال ساخت بیمارستان سوانح سوختگی بازدید به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز