خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز خبر داد:

جمع آوری ۴۰۰ جام قلیان در شهرستان کارون

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۶۳

در راستای برخورد قانونی با فروشندگان مواد دخانی و پاکسازی مناطق آلوده شهرستان اهواز، چهارمین مرحله طرح پاکسازی مناطق از عرضه کنندگان مواد مخدر در شهرستان کارون به اجرا درآمد.

ایلنا: معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز از جمع آوری ۴۰۰ جام قلیان در شهرستان کارون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری این استان، علی اصغر صادقی گفت: در راستای برخورد قانونی با فروشندگان مواد دخانی و پاکسازی مناطق آلوده شهرستان اهواز، چهارمین مرحله طرح پاکسازی مناطق از عرضه کنندگان مواد مخدر در شهرستان کارون به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: این طرح با حضور مأموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز به همراه هشت اکیپ عمل کننده و با نظارت نماینده دادسرای جنایی و انقلاب این شهرستان، به اجرا در آمد و طی آن از شش باب قهوه خانه بازرسی به عمل آمد.

صادقی گفت: در این بازرسی‌ها ۴۰۰ جام قلیان، ۳۲۰ بسته تنباکوی خارجی(میوه‌ای) قاچاق، ۵۱۷ پاکت سیگار قاچاق و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این راستا ۹ نفر دستگیر شدند و شش باب قهوه خانه توسط اداره اماکن عمومی استان پلمپ شد.

صادقی گفت: عملیات مذکور بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی به پایان رسید و متهمان با قرار تأمین صادره روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز