خبرگزاری کار ایران

در گفت‌ وگو با ایلنا مطرح شد؛

عدم تمکین رئیس اسبق شورای شهر سالند دزفول به قانون/ضرورت ورود فرماندار دزفول به حل مشکل شورا

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۸۹۵

با وجود برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر سالند از توابع شهرستان دزفول، شورای این شهر همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. بلاتکلیفی که باعث شده تا مردم در دوراهی میان اعضای هیأت رئیسه اسبق و جدید به حال خود رها شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به دنبال برگزاری انتخابات هیأت رئیسه جدید شهر سالند و به استناد صورت‌جلسه این نشست، در تاریخ ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ شورای این شهر ترکیب جدید خود را برای سال دوم مشخص و معرفی کرد. بر اساس این نشست، احمد فرامرزی زاده به‌عنوان رئیس و عبدالله خسروی به‌عنوان نایب رئیس انتخاب و به تایید اعضای شرکت کننده رسیدند.

بر اساس گزارش‌هایی که به دست خبرنگار ایلنا در خوزستان رسیده است، با وجود گذشت دو هفته از تعیین هیأت رئیسه جدید، هنوز بلاتکلیفی در شورای این شهر وجود دارد.

تعدادی از شهروندان سالند به خبرنگار ایلنا، گفتند: اگر انتخابات برگزار شده و هیأت رئیسه جدیدی انتخاب شده است، چرا تکلیف ما را مشخص نمی‌کنند؟ چرا باید رئیس پیشین مُهر و دسته‌چک و خط تلفن شورا را پس ندهد؟ آیا نهاد نظارتی وجود ندارد؟

احمد فرامرزی زاده، رئیس منتخب دور جدید شورای شهر سالند هم در این باره  به خبرنگار ایلنا گفت:مردم درست می‌گویند، رئیس اسبق تمکین نمی‌کند. رئیس اسبق شورای شهر، بعد از جلسه، صورت‌جلسه را به بهانه بردن به فرمانداری با خود برد و تا الان از او خبری نیست. چندین نامه هم به او نوشتیم و تماس‌های بسیاری نیز با او داشته‌ایم اما پاسخ نمی‌دهد.

وی ادامه داد: از آنجایی که محل کار رئیس پیشین شورا در چزابه است، باید منتظر بمانیم تا برگردد.

او ادامه داد: به دلیل عدم دریافت هرگونه پاسخی از طرف رئیس اسبق، با فرمانداری دزفول تماس گرفتیم ولی به ما پاسخی ندادند. اما در قالب پیام موضوع را کاملا برای حراست تشریح و ارسال کرده‌ایم.

فرامرزی زاده ادامه داد: دلیل اینکه ممانعتی از طرف ما برای بردن صورت‌جلسه توسط رئیس اسبق صورت نگرفت به این خاطر بود که طبق قانون وظیفه تشکیل این جلسه بر عهده وی بود و همین موضوع باعث شد که با نظر جمع، برگه صورت‌جلسه را به او تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: در حال پیگیری هستیم.  رئیس اسبق نه مهر شورا و نه دسته‌چک را تحویل می‌دهد و نه به نظر جمع تمکین می‌کند. تنها شهر دزفول که هنوز تکلیف هیأت رئیسه آن به دلیل عدم تمکین رئیس اسبق مشخص نشده، سالند است.

فرامرزی زاده در پایان گفت: امیدوارم به‌زودی با ورود نهادهای نظارتی تکلیف مردم مشخص شود.

تلاش خبرنگار ایلنا برای تماس با فرمانداری دزفول و رئیس اسبق شورای شهر سالند ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز