خبرگزاری کار ایران

فرماندار دشت آزادگان خبر داد؛

بازسازی نقاط بحرانی سیستم دفع فاضلاب در شهرهای سوسنگرد و بستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۳۰۴

فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به پیگیری و نشست‌های مکرر با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص حل سریع مشکلات فاضلاب و همچنین پرداخت قسمتی از مطالبات پیمانکاران، بر اجرای سریع نقاط بحرانی شهرهای سوسنگرد و بستان تاکید شد و مقرر گردید از هفته آینده پروژه احداث فاضلاب شروع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حمید سیلاوی اظهار داشت: مردم شهرهای شهرستان حق دارند که آسایش داشته باشند و در محیطی بهداشتی زندگی نمایند.

وی افزود: به جهت رفع مشکلات فاضلاب در شهر سوسنگرد ۵ منطقه و در شهر بستان ۳ منطقه اصلاحی تشخیص داده شد و باقی مناطق نیز طبق برنامه در آنها اقدامات اساسی انجام خواهد گرفت.

فرماندار دشت آزادگان عنوان کرد: تمام تلاش ما و نماینده محترم در مجلس جذب اعتبارات از محل‌های استانی، کشوری و بخصوص ماده ۵۶ قانون و اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان خوزستان برای رفع مشکلات شهرستان به‌ویژه آب و فاضلاب است که این اعتبارات شامل ۸۴ میلیارد تومان از محل تنش آبی برای تأسیسات آبرسانی که هم اکنون شروع شده و در اولویت اول افزایش تولید آب در تأسیسات و تصفیه‌خانه شهید چمران سوسنگرد و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ قانون برای احداث فاضلاب شهرهای دشت آزادگان می‌باشد، ضمنا تاکنون بیش از ۳۴ میلیارد تومان هم برای احداث فاضلاب سوسنگرد و بستان هزینه شده، ولی به علت فرسودگی بیش از اندازه سیستم فاضلاب نیاز به اعتبارات بیشتر می‌باشد.

وی ادامه داد: جهت احداث ایستگاه خروجی شماره ۱۴ شهر سوسنگرد با پیگیری‌های مستمر این فرمانداری، نماینده محترم در مجلس و آبفا، از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان توافقات خوبی شده و در حال انجام می‌باشد که با احداث این ایستگاه مشکل عمده خروجی فاضلاب برطرف خواهد شد.

سیلاوی در پایان از صبر و بردباری و همکاری مردم شریف دشت آزادگان در جهت رفع مشکلات آب و فاضلاب تشکر کرد و از تأخیر در اجرای آنها به دلیل کمبود اعتبارات هم عذرخواهی نمود و بر پیگیری مستمر تا رفع کامل مشکلات آب و فاضلاب تاکید نمود.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز