خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در جمع زوار شلمچه:

مدیون مردم خوزستان هستیم/ مدیران از ظرفیت های موجود خوزستان برای رفع مشکلات استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۸۷۴

رئیس جمهور گفت: ایجاد اشتغال، رونق چرخ‌های اقتصادی، مبارزه با فقر، بی‌عدالتی و مبارزه با فساد از تکالیف دولت و مدیران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، امروز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه سید ابراهیم رئیسی بعد از زیارت یادمان شهدای شلمچه و اقامه نماز، در جمع زائرین اظهار کرد: جای جای این مناطق نمایانگر ایثار، شهادت و غیرت بوده و وجب به وجب آن یادآور از خودگذشتگی‌ها و دفاع از وطن و ولایت است.

وی افزود: مردم خوزستان دین خود را به کشور ادا کرده و مدیون این مردم هستیم و آزادسازی خرمشهر، شکست حصر آبادان و نظایر آن مثال‌زدنی است.

رئیس جمهور گفت: پیام شهدا توجه به ارزش‌ها و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و نظام است.

وی ایجاد اشتغال و رونق چرخ‌های اقتصادی، مبارزه با فقر، بی‌عدالتی و مبارزه با فساد از تکالیف دولت و مدیران است و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارد.

رئیسی با اشاره به ذخایر مادی و معنوی کشور بر استفاده مدیران از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برای بار سوم به استان سفر می‌‌کنم، بیان کرد: در این سفرها مسائل اشتغال و تولید را دنبال کردیم و همچنین برای بازگشایی و رفت و آمد زائرین به کربلا در حال تلاش هستیم.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز