خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز خبر داد؛

احتمال افزایش ۲ برابری مبتلایان به کرونا تا ۲ هفته آینده در خوزستان/ افزایش ابتلا به امیکرون در کودکان زیر ۲ سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۷۲۳

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز از افزایش ابتلای کودکان زیر ۲ سال به امیکرون خبر داد و گفت: احتمال دارد طی یک یا ۲ هفته آینده تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان ۲ برابر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محسن علی سمیر از احتمال ۲ برابر شدن بیماران مبتلا به کرونا در یک یا ۲ هفته آینده در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: سویه امیکرون در بین کودکان زیر ۲ سال رشد قابل‌توجهی داشته و از سویه دلتا در بین آن‌ها بیشتر دیده شده و نیازمند مراقبت بیشتر والدین از فرزندان خود است.

وی با بیان اینکه ۲ روز بعد از مبتلا شدن والدین، کودکان نیز درگیر این بیماری می‌شوند، افزود: مراجعه بیش از حد بیماران باعث افزایش تعداد تست‌های مثبت کادر درمان شده که خستگی در آن بی‌تأثیر نیست.

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز با اشاره به افزایش تعداد کودکان مبتلا به کرونا در روزهای اخیر، گفت: رسیدگی به این حجم از مبتلایان شاید از توان کادر درمان خارج باشد به همین دلیل از والدین می‌خواهیم در صورت ابتلا به کرونا از کودکان فاصله بگیرند.

سمیر در پایان تصریح کرد: تب، گلودرد، سوزش گلو، بی‌حالی، سردرد، علائم گوارشی و عصبی از علائم امیکرون است.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز